Hej jag behöver få tag på tomma cd fodral minst 200 st Nya eller beg spelar ingen roll så länge de är hela. Någon som vet var man kan köpa storpack för en billig peng.
En trevlig översakning fick jag då min granne kom in med en stor låda fodral cirka 400 st. Så nu har jag så det räcker ett tag framöver vill ändå tacka för ditt erbjudande. Hälsningar Kutte
Håller på att packa om mina ca 2000 cd till plastfickor. Har redan slängt ett hundratal fodral men löser du transporten från göteborg så kan du få så många du vill.
Per
SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder sammanfoga medelst smält metall
quote: Håller på att packa om mina ca 2000 cd till plastfickor.
Har du dom sedan i en pärm ? Hur gör du med envelopen/omslagen med texter och annat som följer med en skiva. Börjar själv fundera i dom banorna då jag snart fyllt tre Billy-hyllor.
Köper på Clas Ohlson för 59:- för 100 dubbelsidiga fickor. Då får man plats med skiva + texthäfte. Bakre inlägget sparas med sina vänner i en låda för sig om de skulle behövas. Skivor med pappfodral eller andra varianter får bo kvar i sina fodral. det hela förvaras sedan i lådor från IKEA som rymmer ca 25 skiver med fodral eller närmre 100 i plastficka. 85 lådor bör bli ca 25 när jag är klar. Varje låda ska dessutom få innehållsförteckning i locket är det tänkt.
Överlägset bäst tycker jag annars är de dubbelsidiga plastfickorna som kan slås upp som en bok. CD på ett uppslag, tillbehör på det andra. Biblioteken i Göteborg använder dessa, men jag vet inte var man köper dem.