Har beslutat mig för Thule Pr 150B + Pa 150B. Nu undrar jag över vilken kabel jag ska köpa till den kombon. Har ingen erfarenhet av ballanserande kablar. Så jag behöver tipps på en bra prisvärd kabel.
Tycker supras balanserade (IFFXL eller vad den heter) är helt ok och prisvärd. Har levt med dessa en längre tid och var tvungen att gå upp tusenlappar i nivå för att hitta något som är annat än marginellt bättre. Finns säkert fler bra kablar i instegsklassen, men denna är den enda balanserade lågbudget som jag har erfarenhet av.
Silk. Kör dem själv o de står sig bra mot mycket annat. Homogent o lättanpassat. Flexibel o lätthanterlig "nononsens" kabel för ca 2000kr metern/paret. Wolfgang här på forumet har (eller har haft) Thule kombo, kolla med honom! Han har säkert testat många olika kablar till sin Thule...
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
www.signalcable.com Silverresolution interconnect med Eichmann Silver bulletplugs som standard eller silver-XLR i balanserat utförande. Sjukt prisvärd och bäst! c:a 60cm = 139 dollars + c:a 12 dollars i frakt. Lägg till det tull c:a 10% och sedan moms 25% och du får hem en kabel för c:a 1500kr vilket är helt oslagbart vad gäller pris/prestanda.