Då tror jag dessa ligger bättre till: AudioQuest Cirkular Array Type 6. Pause Ljud och bild håller på att kolla upp priset just nu :) Här är en länk, vad tycker ni om dessa http://www.audioquest.com/pdfs/circular_array/type6.pdf
Fick reda på vad AudioQuest Cirkular Array Type 6 kostar med terminering. En bit över 2000kr för 2*2meter kabel med spadar. Antar att det är ett ganska bra på med tanke på finishen.
Christopher: var hittar jag mer info om Puris audio design och vilken av deras kablar är det du menar?
Dom här köpte jag från www.zucable.com Dels var dom snygga dels fick jag ett förtroende för tillverkaren efter att köpt den rosade zu mobius-kabeln till mina 650.
Detta är tycker jag en av de snyggaste kablar som tillverkats, och får man nångång hålla denna boaorm i handen så är även känslan likvärdig med utseendet !!
Jag tycker att Nordost gör ruggit snygg kablar, har ju en själv så. Gillar deras "ganska" speciella utséende med den platta designen. Annars kan jag hålla med om att Kibers flätade kablar.
Primare V25 -> Xindak AC-03 -> Arcam AVR200 -> Nordost Super Flatline MkII -> Audiovector Mi1 Super
Finns ingen som går upp mot "FADEL ART Coherence SC ONE DUO" !! Och inte nog med att den är snygg den är "State-Of-Art"!
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++