quote:Jag hade förstått dig om jag hade skrivit om något helt off topic men det kan du ju inte påstå att jag gjorde...sen får jag skriva vad jag vill så länge det berör det som tråden gäller, det bestämmer inte trådskaparen.
Där har du HELT FEL. Det är upp till trådskaparen att bedömma vad han tycker är OT!
Se istället om du kan fixa fram nån info högtalarna
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Zalve: Ja trådskaparen kan ju tycka att det är OT, men ska han kunna radera inlägg då eller? Det tycker jag att moderatorerna ska bedöma isåfall.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Per100: De kommer inte att ha beryllium i diskanterna enligt den lilla information jag hunnit tillgodogöra mig. Det som gäller är tydligen något med titan.
Per100: Vi borde kanske kolla upp om det går att uppgradera Electra-serien med berylliumdiskanten på något sätt? I så fall skulle du ju kunnat använda en CC900/CC901... (Och jag skulle kunna gradera upp mina 926:or m fl)
Annars får du väl jaga upp en udda 907:a och ställa i mitten . Eller två par 907:or, där du ställer två bak och en i mitten fram och en i mitten bak. Blir ju lite dyrt förståss......
/ Ulf
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem