Min sambos hårddiskbaserade mp3-spelare, Archos Gmini 220, dog för en månad sedan. Ovanligt nog så fanns det faktiskt ett par dagars garanti kvar så vi lämnade in den för reparation.
Beskedet vi nu har fått är att Archos inte kunde/ville laga spelaren och då spelaren har utgått så har vi nu ett tillgodokvitto hos butiken på 3350kr.
Orsaken till att vi valde just Archos spelaren var att den hade en inbyggd Compact Flash läsare så att man kunde tömma CF-kortet i digitalkameran under semestrarna. Möjligheten att tömma digitalkameran under semestrar är fortfarande önskvärt vilket har fått mig att snegla på iRivers H320 som har ett inbyggt USB-host och dessutom ligger i rätt prisklass.
Finns det någon med erfarenhet iRivers H320? Jag läste någon recension där dom klangade den på hanteringen utav spelaren (alltså menyerna om jag förstod det rätt), är kritiken befogad? Hur är kvaliten?
min vän äger den spelaren, han är grymmt nöjd! jag äger modellen innan och är grymmt nöjd... jag tror att även du kommer bli lika nöjd! tror den fick full pott som bästa spelare i M3 oxå om det kan påverka nåt :)