Jag köpte förra veckan senaste numret av Hemmabio. I detta nummer så visar de chefsredaktören på Hifi&Musik, Jonas Bryngelsson,s Hifi/Hemmabioanläggning. Givetvis så har han valt att i främsta hand välja musiken som viktig. Något annat vore ju konstigt.Men att han endast väljer att använda en hemmabioreceiver när det skall ses på bio tycker jag är lite förvånande. Trodde att han hade satsat mer på flerkanalsljudet än vad som var fallet. För i så fallså skulle han väl? valt att skaffa någon av alla de flerkanalseffektförstärkare som de under åren har testat i nämnda tidning. Bara en tanke. Mvh Kristofer
Som han skriver så väntar han just på att det skall kunna gå att köpa en hemmabioförstärkare som även klarar av att spela vanlig två kanalsljud med kvalitet.MvhKristofer
Jag skrev så här för några veckor sedan när det talades om att detta test skulle komma...
""Pjotre Moderator
Sweden 226 Posts Posted - 2002/06/12 : 11:41:09 -------------------------------------------------------------------------------- Ska bli spännande att läsa, men det är väl som vanligt, midfi prylar som går under benämningen ...
"STORTEST AV GRYMMA STEREOBÄNKAR" ""
Tyvärr fick jag alltför rätt.... Man undrar varför man köper dessa blaskor...