Hejsan hej.. Skulle gärna vilja ha er uppfattning om lite saker som jag köpt.. är nämligen novis när det gäller hifi. Köpte pioneer m-90 och c-90 samt canton 120 högtalare med två toppar och en subbe.. är inte säker på vad de heter.. högtalarna är i mahogny och låter enligt min mening hur bra som helst.. kom över detta för tio tusen pap.. har jag blitt lurad eller ska jag vara nöjd?
Man tackar :) känner mig genast lugnare!! Hittade förresten detta forum för mer eller mindre exakt en timme sedan.. ska bli spännande att bekanta sig mer med detta! Sol & Fred på er.
Man tackar :) känner mig genast lugnare!! Hittade förresten detta forum för mer eller mindre exakt en timme sedan.. ska bli spännande att bekanta sig mer med detta! Sol & Fred på er.
Willkommen!
En lite elakt framställd, men inte elakt menad fråga: Tycker du att det låter bättre nu?..
Bästa hälsningar Strmbrg,
/Strmbrg, Det bästa kanske inte alls är gott nog. Det skall ju helst vara bra dessutom.
har inte hunnit provlyssna före första inlägget och efter era svar :) tvivlar på att de låter bättre förstås.. men det var så att jag var så himskans glad när jag köpt dem.. sen stod jag och snackade med en snubbe(försäljare) i hifiklubben (malmö) som sade rätt ut att canton var skit och att han aldrig skulle ens köpa in dem.. Han förstörde en hel helg för mig.. sen hittade jag detta forum och villa ha en second opinion om man säger så.. nu fick jag det.. och är mycket gladare :)
har inte hunnit provlyssna före första inlägget och efter era svar :) tvivlar på att de låter bättre förstås.. men det var så att jag var så himskans glad när jag köpt dem.. sen stod jag och snackade med en snubbe(försäljare) i hifiklubben (malmö) som sade rätt ut att canton var skit och att han aldrig skulle ens köpa in dem.. Han förstörde en hel helg för mig.. sen hittade jag detta forum och villa ha en second opinion om man säger så.. nu fick jag det.. och är mycket gladare :)
Om det är någon affär som säljer "skit" så är det Svenska Hifiklubben. Den kombination som du valt tror jag kan komma attlåta mycket bra för pengarna. Det mörkare ljudet från Pioneer tillsammans med det ljusare från Canton. MvhKristofer
quote:Björn-Ola Posted - 2002/10/11 : 17:01:26 -------------------------------------------------------------------------------- Dom säljer inte skit, dom pratar skit.