Är det någon som har handlat från www.diyclub.biz? De verkar ha mycket intressanta prylar för gör det självaren speciellt rör prylar. Jag är lite sugen på att beställa men tänkte se om några andra här på forumet har några erfarenheter från beställningar innan jag slår till.
Nej men jag är sugen på en del prylar, skicka ett PM om du vill sambeställa ! Verkar väl seriöst, mycket kopior på gamla fina rörsteg som gör det enkelt att få ihop något bra. Billigt dessutom !
Jag har beställt 2st M-9 lådor och en A-28D låda till mina Aleph-X och Bosoz projekt. Mycket bra bemötande från Johnny, tog ca 2 veckor att få grejerna.
Hmm, det låter rimligt.. Jag kollade på Hong Kong Post hemsida och satt nästan i halsen av de höga fraktpriserna - när jag plötsligt insåg att priserna var angivna i HK$ istället för US$!!
De ville ha 20USD för frakt på ett DAC kort, ganska rimligt om det inte fastnar i tullen. De verkar mer alerta nu än för ett halvår sedan, turen avgör ?
Lite tips förresten till er som letar rörförsteg, kolla deras kort som verkar mycket välgjorda. Tror bl.a MFA försteget låter bra om man gör en bra nätdel