Är det ingen som kan tänkas att spela in denna konsert till dator ?? Visst kan jag spela in den på band men det är inte likadant som om det blir till datorn.
Inklämt på MD, blev tyvärr ett par minuter missade pga diskbyte då giget var 10-12 minuter längre än mina 80 min. diskar. (Körde direkt från tunern till MD, så jag har när detta skrivs inte hört konserten, då jag för tillfället inte har tunern & MDn uppkopplade till förstärkeriet).
SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300 (Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad.
Suveränt. Jag rusade ifrån påskmiddagen och försökte manipulera min brors dator och spela in det där.. tyvärr blev det ett tämligen obehagligt brus/störning genom hela konserten
Men jag jobbar på det.. Hör av er om ni vill ha det, så kan jag se om jag hittat det någon annan stans. Mina vänner brukar spela in p3 live till datorn.