Hej! Jag undrar om det finns någon piP ägare i Stockholm eller i dess närhet som kan tänka sig att bjuda hem mig och en kompis för lite provlyssning och en kopp kaffe. Vi tar med musik och fikabröd Det är bara att Pma mig vid intresse.
Mvh Per
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Rydberg! Vet att du rekomenderade det, men eftersom jag och kompisen för tillfället inte är i direkta köptankar, men nyfikna på att få höra dem under bättre förutsättningar än mässan gav så tänkte jag att detta skulle vara trevligt sätt att få göra det på. Och så har Öhman en del att göra som jag läste på Faktiskt, efter all reklam på detta forum Men om ingen skulle vara intresserad så får vi åka ut till honom. Men någon trevlig piP ägare borde det väll finnas i Stockholm.
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Man brukar ändå inte få köpa vid demotillfällena så det är nog lugnt ska du se! Som du säger han har dock en del att göra men den som väntar på nått gott....