Mössen på mina högtalare ser bara mer och mer molokna ut för varje dag som går. Dom kallas ju "wibe-eaters" och kan det vara så att jag matat dom med fel sorts vibrationer? Dom kanske inte gillar den musik som jag gillar? Jag börjar faktiskt bli allvarligt orolig. Dom kanske bara kan livnära sig på Håkan Hellström eller Sex Pistols-vibrationer? Vad ska jag göra? Går det att dressera dom att istället gilla klassisk musik eller måste jag göra av mig av med dom? Finns det isåfall något hem som kan ta hand om möss som bara gillar Håkan Hellström?
Mössen är ju optimerade från fabrik för jazz och upp till hårdrock. Dock kan man vända dom uppå´ner & skaka lite för nollställning av förinställning. Som sista utväg finns möjligheten att skicka dom på översyn till tillverkarens bondgård för rekreation.
Att dom sjunker ihop något med tiden är väl igentligen ett gott tecken på att dom diggar vibbarna, eller ?
Smaklös ful liten råtta, ja de kanske man kan tycka men ja tror de skulle vara hög WAF hemma faktiskt iom att jag är allergisk mot pälsdjur så kan ja inte ha djur hund eller katt, då kan man ju passa på att skaffa en lite hifi råtta ;)
Kanske blir bättre ljud mässigt också vem vet?
[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2] Moderator på Minhembio