Hej! Jag provade ett nytt sätt att moderera på idag. Det går ut på att vi inte raderar det som är emot reglerna utan vit/beige markerar det. Därmed försvinenr det så att tråden får leva vidare men om man markerar texten så kan man se vad som står.
Tidigare har vi fått klagomål på att man inte kan se vad som modererats och därmed har man svårt att lära av andras misstag. Detta sättet skulle råda bot på det.
Vad säger Ni, är det ett bättre/tydligare sätt att moderera eller skall vi ha kvar det gamla sättet då vi raderade och blåmärkte med XXXXX
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
quote:(Fast de e ju bra när Ni modererar bort mina dumheter med XXXXX SLipper man skämmas så mycke dan efter)
Med det här "nya" sättet tvingas man att tänka efter (ännu mer) före då man vet att det kommer att vara kvar för all framtid, och inte redigeras bort om någon timme. Bra Pac!
Indiana Jones är bara en blek kopia av Bröderna Dahl!
Det är alldeles rätt. Jag läser ibland i gamla trådar och det kan bli väldigt konstigt när hela inlägg eller stora delar av dem har försvunnit. Då ser man bara dem som blev upprörda av dem och allt blir väldigt snedvridet och konstigt. Bra idé.