Riktiga karlar lägger pengar på annat än hifi också, dvs köper integrerat.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Vi skall väl försöka hålla oss till frågan: Förstegets inverkan på ljudkaraktären - och då är det inte tal om en integrerad förstärkare hur bra den än må vara
'A man will occasionally stumble over the truth, but most of the time he will pick himself up and continue on.' Winston Churchill
Precis, nu är det svårt att gissa sig till någonting men kanske någon vill göra det ändå. Jag funderar som sagt på ett helanalogt Copland CVA-306 6-kanaligt rör-försteg (oj vad många bindestreck) och jag undrar om jag kommer att få ett varmare (bara för att det är rör då?) ljud än om jag satsar samma pengar på en fullfjädrad hemmabioprocessor med massa inbyggda dacar och ljudformat som finns.
Just nu: Musik: Bladerunner OST Film: "Jimmy P" [BLURAY]