Har ett par QLN 606 där det har hänt en liten olycka med ena baselementet. Har ringt till JWS i falkenberg men de hade inga ersättningselement till mina lådor. Ringde även till Hifikit och kollade om dom kunde få tag på original element till lådorna men de hävdade att elementen var special- tillverkade och inte gick att få tag på.
Elementet som sitter i lådorna har betäckningen TC18WK-0608, det närmsta Hifikit kunde komma var ett element som hette TC18WG-0608 frågan är vad det är för skillnad på elementen.
Någon som har andra förslag på var man kan vända sig samt tankar om deta får gärna dela med sig.
Elementet har fått påhälsning av ett litet barn med en penna som han körde igenom upphägningen på tre olika ställen innan jag ingrep, tråkigt men kunde varit värre det finns ju 3 baselement till som lyckligtvis klarade sig.
Har pratat med vifa men dom säljer endast elementet i en kvantitet om 1000 stycken vilket är lite fler än vad jag tänkt mig
Däremot fick jag idén att lämna in det och få baselementet omkantat men jag vill gärna ha samma typ av upphängning som sitter där idag, det vore ju kul om det ser likadant ut när jag plockar av fronterna.
Kan tex technovox ha original upphägningar till Vifa element?