Jag skulle också rekomenderad dig denna. Vad jag nu hört så är g2 versionen klart bättre, men för 10.000kr så blir det nog inte så lätt att hitta något bättre.
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Densen Beat 200 - jag har inte hittat något bättre än - makalöst prisvärt försteg. 12.000 Kr nytt och runt 5-90000 Kr beg. beroende på om du vill ha riaa och fjärr (Gizmo).
Primare PRE30, finns ofta begagnade för runt 8.000, har vunnit tester i både What Hifi och Hifi Choice.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Jag har ett Xindak XA3200MKII som jag (och många med mig) är väldigt nöjd med. Inget mys pys "trots" att det är rörbaserat. Jag har för mig att Akkelius tar runt 6000 kr för det.
Jag kör det med ett Advantage S150 slutsteg som driver ett par B&W 803.
quote:The NAC112x can be powered from the supply provided by the NAP150x and can be upgraded by adding a FlatCap 2 or HiCap power supply.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor