HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 ASO-event hemma hos Fonz - Line array
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/06/11 :  10:55:53  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Idag kl 13:00 träffas ASO-gruppen igen och besöker för första gången Fonz i hans musikstuga.

Ett helhärligt, heltokigt och helfräckt event garanteras!

// ASO medlemmen Pär

Double A
Member

2090 Posts

Posted - 2005/06/11 :  21:41:22  Show Profile  Visit Double A's Homepage Send Double A a Private Message
Tack för kaffet!
-Och resten av all god mat, härlig musik och trevligt umgänge!!!
Det är alltid en fröjd att komma hem till Fonz, helst en sådan här dag när det är VÄLDS-premier
för ett nytt spännande högtalarmärke.jag önskar All lycka på vägen.

Ps. Dom är ruggigt snygga oxå! 380% VILL HAAAA känsla!!!!

AA

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Double A ordspråk.
Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2005/06/12 :  00:29:32  Show Profile Send Cyber a Private Message
Bilder

/Cyber
Go to Top of Page

Gus
RödaTråden vinnare April-lurare

3570 Posts

Posted - 2005/06/12 :  00:54:48  Show Profile Send Gus a Private Message
Bilder kommer i Bildreportage,vi måste samla oss lite först efter alla omtumlande upplevelser
Go to Top of Page

geldis
fd. klubbmästare i ASO

1266 Posts

Posted - 2005/06/12 :  12:51:58  Show Profile Send geldis a Private Message
Jag vill också passa på att tacka Fonz och Vivi för en fantastisk träff! Resten av intrycken får komma när bildtråden kommer igång.

mvh

geldis
Go to Top of Page

fonz
Member

518 Posts

Posted - 2005/06/12 :  14:05:03  Show Profile Send fonz a Private Message
Stort Tack till er alla! Oerhört kul att ha er på besök. Jag hann sy ihop det till slut, med en uns av medvetslöshet som resultat av många nattarbeten med dessa projekt. Men det funkade iaf halvbra trots allt.

Vimsan hälsar!
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/06/12 :  15:22:16  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Kalaskul! Nått att leva på länge...


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

fonz
Member

518 Posts

Posted - 2005/06/12 :  19:35:15  Show Profile Send fonz a Private Message
Stort Tack Pär! Kul att det uppskattades, trots vissa frågetecken?
Särskilt kul med tanke på att det onekligen handlar lite av en konkurrenssits så att säga. Visst! Så är det förstås, och med all respekt.
Vem vet? Vi snackade lite om att ev göra något gemensamt framöver, vilket säkert skulle skunna bli lite av en hit? Ju fler kockar ju sämre soppa kan få en helt ny innebörd rentav. Vi snackas vid....

Detta skriver jag just pga att inte göra någon hemlighet av detta på något sätt, utan helt enkelt köra med öppna kort inför alla och envar inom vår fantastiska grupp av entusiaster.

Nåväl! Snacka om att jag blev lite snopen att jag i trötthetens glömska kl 05:00 dagen innan detta event glömt att efterdra alla scanners och därmed elementen. .....DJÄ.... Vilken skillnad alltså.
Detta syndrom handlade om hela 3 mm och en sättning, vilket fick elementen att sätta sig i sin frästa figuration. Detta resulterade förstås till att allt förbättrades ett antal ggr. Samtidigt som att dessa objekt efter antal timmar pumpat luft. Vilket bidragit till högst förvånande, oväntade och otroliga förbättringar.

Kul att ni ville dela vår premiär, delad glädje är dubbel glädje!

Ha de gott allihopa så hörs vi!

Ni är alla välkomna åter

Nu är jag bra trött vill lova! ZZzzzzzzzxxxxxx!


Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000