Bara vänta till vad vi ska visa upp på nästa CESmässa i januari 2006 från Sverige. Vi kommer att se till att vi syns på världskartan. 5 svenska highend hifi företag är med på denna grej
Hemsidan kommer när jag får tid över. Koden är fixad nu så att ni som använder Firefox (15% av besökarna), Netscape, Mozilla mfl. kan se den på rätt sätt.
Det har gått långt över förväntan bra den första månaden. Japanbeställningen bokade upp all min tid och kommer att göra så en bit in i augusti och för 2 veckor sedan fick jag klart med en Hongkongdistributör. Samtidigt bestämde sig Audio Federation i USA efter 8 månaders testande av olika kablar för att börja sälja mina kablar i sin butik. En knippa kablar gick iväg idag till dom.
I början på veckan fick jag en förfrågan från en Malaysisk distributör om kablar som han behövde till en mässa nu i Juli i Kuala Lumpur. Jag har aldrig jobbat så mycket som denna månaden. 13 till 14 timmar/dag 7 dagar i veckan. Tom. midsommaraftonen blev det ett fullt dagsverke för att hinna med innan jag nu tar semester ett tag. Den behövs nu känner jag.