Jo..ibland går man ju å funderar lite kring olika projekt som skulle kunna vara rimliga prismässigt - passar anläggningen - och som inte är så "tokvanligt".
Nu funderar jag kring ett byggprojekt alltså - där grunden är en baxreflexlåda med en FE167E...å en diskant skulle nog inte vara i vägen. I fostex egna "application note"/byggbeskrivning till bygget så rekomenderas FT17H..
Vet nån var denna diskant kan köpas? (hifikit har den inte i sitt standardsortiment i allafall)
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Nja...hade jag haft ett mindre rum och kraftigare förstärkare..så ...men allt är inte beslutat än.
Tack för tipset!