quote:Lyssna på Credo först innan du betämmer dig....
Här måste jag ge dig samma råd.. Och ha inte skygglappar på. Be om demo av stativarna också.. Dom är absolut det ENDA som inte euLJUED sågat någonsin ännu.... Och då ska du veta att euLJUED sågar direkt utan snällhet o tjafs... INGEN tar heller illa upp. Utan inser man endast kommer vidare med kreativ kritik.
Credo M100 klarade sig helskinnade. Och fick om jag inte minns fel euljueds enda 5 grisar... Och euLJUED är inte EN person. Utan rätt många lyssnare...
Så missa inte att besöka Creative för testlyssning. Eller hemlåning...Wolfgang ställer alltid upp...Tror du som vi kommer få lite gläns i ögonen då du hör dessa credo faktisk......
Jag ska åka upp till götet och ta mig en liten lyssning och se hur dom låter, det kan ju vara så att man har hittat en bra konkurent till Cremona. På Credo finns de ju bara ett bas element logiskt sett borde de vara kraftigare bas på Cremona! eller?? vi får se när de bär av uppåt landet.. /Christian
Du kommer leta subben då du hör den lilla stativaren M100 kan jag snudd lova...... Sedan finns dom större modellerna också....
Och ber du wolfgang så får du säkert prova hemmavid också... Han brukar enbart kräva att man betalar frakten
Men missa INTE för priset är lågt att lägga ett öra på P serien. Om inte annat så gör detta bara för skoj o erfarenhets skull... Tror du som vi andra blivit. DVS glatt överaskade.