http://www.trimlog.se/ har både "småttingar" som kan monteras på kretskort....å lite biffigare varianter till slutsteg mm
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Extern nät-trafo...en sån som man sitter i vägguttaget?
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Det är inte helt klart vad som menas. En trafo ger ifrån sig växelström (inte likström), det finns väl märken som har trafon i en extern låda; fast 12V växelström låter lite fel.
Eller menar du ett externt nätaggregat som ger ifrån sig 12V likström?
Nja man får ut växelspänning från dessa trafos....hur mycket ström behöver du?
Vad du behöver är inte en trafo utan ett nätaggregat, det är INTE samma sak ; det sitter visserligen trafos på de flesta nätaggregat men det är inte det enda komponent som behövs.
Tyvärr kan jag inte påminna mig om att jag sett något "bra" externt nätaggregat. Det finns naturligtvis men brukar säljas tillsammans med den utrustning som ska drivas.