HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Röyksopp har gjort det igen!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hifi-carl
Member

130 Posts

Posted - 2005/07/27 :  16:31:41  Show Profile Send hifi-carl a Private Message
Måste verkligen rekommendera Röyksopps nya album, The Understanding. Så otroligt skön skiva!!! Synd att det är kopieringsskyddad, skulle kanske låta ännu bättre i "oförstört" skick...orkar dock inte bråka på EMI om att få en utan skyddet.

Om jag hade råd så skulle jag.....

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/07/27 :  16:41:41  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Det skall inte vara några problem. skickar man bara in sin andra så.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

bliss
Member

681 Posts

Posted - 2005/07/27 :  16:56:10  Show Profile Send bliss a Private Message
Tur att man köpte vinylen då ;) Visst är den bra även om den inte riktigt når upp till debuten enligt mig.

Oh by the way, which one's Pink?
Go to Top of Page

hifi-carl
Member

130 Posts

Posted - 2005/07/27 :  22:14:39  Show Profile Send hifi-carl a Private Message
Nej, inte riktigt lika bra som debuten men nästan tycker jag. Att syskonen Drejer haft ett finger med i spelet på denna skiva märks tydligt, mycket Knife-influenser, tycker dock bara att det var positivt!
Ser redan fram emot nästa skiva...om det blir någon.

vemsom >> Det jobbiga är ju att man måste gå via affären där man köpt skivan. Om denna affär är en nätaffär ställer det till en hel del krångel. Eller har du lyckats få skicka skivan direkt till EMI?


Om jag hade råd så skulle jag.....

Edited by - hifi-carl on 2005/07/27 22:17:16
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:13:47  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message
OT eller ej: satt just o lyssnade på en platta jag tror Röjksopp fans skulle gilla: Floex - Pocustone. kände bara för att skriva av mig det :)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000