Har ett pågående försäkringsärende med HiFiklubben. Dock har en tvist kommit upp i ärendet och jag behöver nu den folder som beskriver vilka premie-kostnader som gällde för respektive produkt för HiFiklubbens Plus-försäkring runt 2001. Är för mig att folderen var ljusblå i färgen och i A5-format. Frågan är om det är/var möjligt att teckna försäkring på Audio/Video-möbler.
Om någon har detta lilla blad och har möjlighet att låna ut/kopiera/faxa eller liknande hör jättegärna av er via PM eller mail. Jag kommer att vara evigt tacksam!
Obs. Jag har inte lust med att gå in närmare på vad ärendet handlar om, men det är som sagt en meningsskiljaktighet som skulle lösas med detta blad. Kvitto m.m. har jag. Denna tråd hamnar kanske fel nu...men jag vet inte vart den skulle passa bättre.
Jag har någon slags folder, tror den är från 2001. Den heter "försäkringsbevis" och innehåller lite allmänna villkor och på baksidan står det vad det kostar att försäkra respektive vara. Kan det vara denna? Är ej säker på att den är från 2001 dock.
Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP