Är det någon som sett distorsionsmätningar på Adire Shiva mk3? Jag är nyfiken på detta element. Speciellt om det nu finns i en version utan onödig tredjetonsdistorsion är det mycket intressant...
Är det någon som sett distorsionsmätningar på Adire Shiva mk3? Jag är nyfiken på detta element. Speciellt om det nu finns i en version utan onödig tredjetonsdistorsion är det mycket intressant...
Kan snart tala om hur den låter iaf. Elementet ligger här i sin låda som precis anlänt från tyskland ( http://www.ls-wagner.de/lsw20/index.htm ). Skall visserligen köra den till hemmabio så den blir en portad låda på 142,5 liter. 80 liter sluten vore nog optimal till musik. Fast nht 1259 skall vara ett bra alternativ med.
Återkom gärna med intryck från din Shiva-monster-bas!
Vid vilken frekvens har du stämt/tänkt stämma av porten?
Har aldrig läst ringen böckerna, men tog ändå nicket från ett av tornen.Man ville även ha ett nick när man satt och körde mot BBS:er på 2400Bps modem.=)
Vad det gäller woofern blir avstämd till 18.1Hz, kan berätta mera sedan hur det går med bygge samt slutresultat.
quote:Det gäller att vara naturlig och att skapa sin egen profil Det viktiga är inte vad man gör utan att man gör det med stil.
Och tjänar 3000 spänn om dan
edit: Lyckades blanda ihop Lars med Kjell Höglund , känner dock ingen citaten vilken skiva och låt kommer det från .
Kjell Höglund har väl lite djupare texter än Lars.
Men citatet Kommer från skivan: Pank och låten heter: stjärnan och karriären.
__________________________________________________________ När dom frågade hur jag lyckats med att hamna där jag var så tvekade jag aldrig ett ögonblick innan jag kom med ett svar
Det gäller att vara naturlig och att skapa sin egen profil Det viktiga är inte vad man gör utan att man gör det med stil. Bla bla bla...=D __________________________________________________________