Jag har en Harman Kardon Hk-650 förstärkare och Harman K. Hd-740 cdspelare och infinity alpha 10 högtalare. Skivspelare är Thorens td-166 mk5. Vad anser ni vara svagast i anläggningen om man ska byta nåt? Jag anser det vara högtalarna. Har ett litet rum så det går bara med små stativare. Vad skulle ni byta?
det kanske man skulle ta o göra.....finns väl många små och bra subbar till rimliga priser... sen ska jag nog köpa ett par ganska bra lurar för typ 1500-2000:- för att lyssna i lur e de bästa man kan göra i mitt lilla rum...
Jadå finns mycket subbar nuförtiden. Bäst för billig peng blir det förstås om du bygger själv Ett par HD-600 och separat hörlursförstärkare kanske senare.
tänkte kanske inte köpa hörlursförstärkare men de kanske händer i framtiden...har tittat lite på grados lurar...de verkar bra. Mycket bas i dom tror jag. lyssnar mycket på hip hop så tror inte hd600 passar så bra...
Niklas kan nog utala sig väl om Grados, själv tänkte jag köpa RS-1 för ett antal år sedan men efter att ha provlysnat tyckte jag dom saknade luftighet och bas.