Jag måste berätta att jag har satt bitumen på väggarna i min philips sub och resultatet blev faktistk bra. Inga revolutionerande saker men helt klart renare bas med färre resonanser i lådan och ett totalt sett renare ljud från datorn. Nu är det faktiskt njutbart på riktigt även om det inte är något särskilt imponerande hifiljud. För 500kr för platta små högtalare som verkar spela som dipoler och en lite sub med 5" element är det klart godkänt.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Jodå..visst är jag nöjd..."så länge"...den låter ju betydligt bättre än den CD-spelare jag hade innan. På tal om sub..det vore nåt...fast först måste jag bli klar med muse:s delningsfilter....å lite annat..
Tack å hej leverpastej
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor