Begynte å lage denne siten for et par år siden; da det ikke fantes noen bra link siter. De som fantes var bare lange lister med linker, ikkenoe for en pc med lite minne og treg linje.
Har fått mye skryt fra hele verden; vanlige brukere og produsenter, de synes siten er lett å bruke + at den er oppdatert.
Det må jeg si! En imponerende samling audio-links; ikke bare produsenter / merker, men også forhandlere med geografisk og alfabetisk inndeling.
Tror faktisk dette er en av de aller mest komplette, oppdaterte og brukervennlige link-oversikter jeg har klikket meg inn på. Så bra at jeg vil legge den som en Favoritt i Outlook!
Synes denne siten er vanskelig å bruke; man må bla seg opp og ned hele tiden, butikker og produsenter står bare etterhverandre, en vet ikke hva som er hva.
Har man lite minne på pc'n så er denne siten helt håpløs.(harddisken går og går hele tiden og tilslutt kræsjer IE)
Kjørte Linkbot (et filsjekker program), det er 6075 linker på siten - hele 1114 feil - denne siten trenger en oppdatering.