Är det någon som råkar ha beställt sd-fötter, audiofilutförande, till Electra 915 och som lyckats bra med att väga viktfördelningen, fram & bak, för dessa och har siffrorna kvar. Jag och min personvåg lyckas inget vidare.
Jag har kvar själva fötterna, men inte uppmätta vikterna, till mina sålda JMLab Elektra 926 (36 kg) - efterträdare till 915 (34,3 kg).
Jag vägde noga på 926:orna en gång i tiden. Hade storlek D4 (<9,5 kg) på de två där bak och storlek D5 (<11 kg) där fram. Nu har jag utan att göra ny vägning fram och bak flyttat dem till efterträdarna JMLab MiniUtopia under originalstativen (39 kg inkl stativ). Verkar fungera bra...
Hoppas det kan vara till ngn ledtråd... / Ulf
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem
Jaha, Jag tänkte väga dem och beställa exakt som viktfördelningen är men jag mördade min våg när jag försökte så jag undrarde om någon hada samma data som jag söker