Author |
Topic  |
Rebo
Member

1071 Posts |
Posted - 2002/10/28 : 14:59:35
|
Swing: Audionord? Det är väll Tonkraft som är distributören? Jag har inte bestämt vilken transport det blir. Tänkte prova lite olika billiga spelare som jag har hemma först. Sen testa med någon dyrare och se om det verka vara någon skillnad. |
 |
|
swingpjatt
Member

338 Posts |
Posted - 2002/10/28 : 15:11:51
|
Tonkraft helt riktigt, så står det ju på länken där jag hittade telefonnummret,, det är väl allt tjat om audionord i olika sammanhang här på forumet som lett till förväxlingen. Har du beställt en ECD 1 redan ?. |
Handla nu! svepningen har inga fickor. |
 |
|
Rebo
Member

1071 Posts |
Posted - 2002/10/28 : 15:13:48
|
Nej jag har inte beställt en Är inte helt säker på att gör jag gör det. Men allt lutar åt det. |
 |
|
Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts |
Posted - 2002/10/28 : 23:13:43
|
Gaddad: Måste bara ta tillfället i akt då jag inte hittat någon som äger eller testat en EMC ordentligt. Jag är på jakt efter CD spelare och är väldigt sugen på just denna pga jag har Electrocompaniet AW250R och EC 4,5 + B&W 802 SIII. Låter det bra (vilket jag iochförsig antar) så hade det ju varit även läckert att titta på! Om jag köper annan CD/DVD/SACD så är det endast för att det ska vara märkbart bättre ljud - för samma pengar (eller billigare)! ska jag försöka hitta "min" EMC eller ska jag välja något annat? (Typ Sony 333es från Tyskland för 1300 euro?).....tips? |
Artphotography |
 |
|
Gaddad
Member

126 Posts |
Posted - 2002/10/29 : 08:12:17
|
Hejsan Dan Jag tycker du ska köpa emc, den låter fantastiskt bra, och i en Ec anläggning kommer den helt till sin rätt. Du borde även kika på att byta 4,5:an mot 4,7:an det ger väldigt mycekt mer i välljud det med.
Jag har upplevt att ec:s grejjer låter ännu bättre parat med sina egna speciellt i balanserad drigt.
Sony? det kan du väl inte mena? =) |
 |
|
Rebo
Member

1071 Posts |
Posted - 2002/10/29 : 09:11:45
|
Swing: Då Tonkraft sa att den var på ingående, vilket tidsperspektiv menade dom då? |
 |
|
andar
Member

303 Posts |
Posted - 2002/10/29 : 09:23:30
|
Hej, leveranstiderna hos EC kan variera mycket. Det går säkerligen bra att beställa, men eftersom de har svårt att leverera så får man nog sitta snällt och vänta "En som vet". så vill man ha lite koll på när prylarna kan tänkas komma, så varför inte göra enligt en tidigare talare och vända sig direkt till Norge. |
GAIS är tillbaka!!! |
 |
|
Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts |
Posted - 2002/10/29 : 15:19:51
|
Gaddad: Ett sådant där svar som man gärna vill höra, när man ändå blir "insnöad" på ett märke... Sony!? skulle jag? måste vara tryckfelsnisse - hela parantesen......:) |
Artphotography |
 |
|
Topic  |
|