Har precis kommit över en riktigt skön låt med irländska Enya... På mp3 dock. Skulle vilja bränna på musiken på anläggningen! E det någon som vet någon bra inspelning med Enya? Någon av skivorna som utmärker sig?
Ok... Man ska inte förvänta sig alltför mycket separation och hifi kanske. Skönt musik å omsluta sig med iaf... Då får jag tjacka nån av dom snart då. Tack!
Shepherd Moons är också bra. Allra bäst i mitt tycke vore att skaffa samlings-cd:n Paint the Sky With Stars: The Best of Enya eller kanske även någon av boxarna. (Fast båda är relativt korta; alltså det skulle varit möjligt att inrymma betydligt fler låtar på båda två. Personligen anser jag att det är rena rama stöld om man får mindre än 75 minuter per cd, när det gäller boxar!!!)
En snabbtitt på nätet visade att alla hennes plattor är rätt så ”dyra”, så vänta inga extrapriser *s* En chans kan vara någon stormarknad, där kan man fynda rätt så ofta ifall man har en bred musiksmak och inte kräver att skivorna ska vara purfärska …
Hittade i fradags t.ex. Ozzy Osbournes box set Prince of Darkness på Coop Forum för endast 129 kr!!!