Idag är det inte tisdag utan fredag! och om det är fredag så är det fredagsspecial!
Idag kan man dessutom vinna en bättre begagnad bok! Oläst är den dock.. så ni får läsa in den (en sådan här bok går rätt snabbt att läsa in ;) kanske 6-7 timmar)
Först ut idag blir:
Willie Nelson - Bridge Over Troubled Water
Förhoppnignsvis tar ingen tråden så jag slipper lägga ut för porto och bli av med en bra bok
Nästa ledtrådar kommer som vanligt vid 22 och 24 Lycka till!!
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Jag kör vidare på skivbolags-Memphisspåret: Sun Records är ju ett legendariskt skivbolag där. Även om jag inte funnit att någon av artisterna spelat in just där. Å andra sidan kankse Elvis dyker upp intredje ledtråden
Atlantic records tror jag att båda två har gjort inspelningar för och då under ledning av den legendariske producenten/ Jerry Wexler vilket får bli mitt svar.
Alltså - jag har snurrat runt lite och tror att det ligger till så här:
Alla tre artisterna har sjungit om eller skrivit böcker. Och eftersom priset för första gången i Röda Trådens historia denna kväll är en bok tror jag att den Röda Tråden är