HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Hittat ett litet program som verkar bra
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/04 :  00:32:46  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Var ute och letade efter ett gratis program för att simulera högtalare. Är ännu inte färdig i letandet, men ett program som verkar bra på bild är http://gspeakers.sourceforge.net/

Jag har inte haft möjlighet att testa det ännu då mitt enda IP för tillfället är på min PC och min mac ligger och vilar sig :)

Fungerar i såväl MacOSX, Linux och Windows (med något extra tillägg installerat)

(om någon känner till ett annat bra, gratis, program så får ni gärna PMa och/eller skriva här)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/04 :  00:34:43  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Hittade en sida med "några" tips på program

http://audionova.nu/innehall/audionova_softwares.htm

Om någon har en favorit så kan de fortfarande pma ;)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/11/04 :  00:50:04  Show Profile Send ohmega a Private Message
Tackar

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000