stog detta inte i en av pac´s trådar.. Kollade inte så noga.. Men visst va det dessa... Ska natta barn här. Så ev hinner nån annan kolla upp detta så jag inte läste fel bara.. Men tror faktiskt inte det..
Hmm hade för brådis. Skulle lagt barn först innan jag snabbtittade.... Dom ger sina egna prylar omdömen. vilket kan väl anses vara en del oseriöst kanske.. Att dom skulle såga sina egna saker dom säljer är väl inte någon som direkt "tror" väl.. Så borde det va... Sorry för totaledit här..
quote:Mayro: jopp. dom säljer ju sakerna dom ger utmärkelser.. Står i tråden pac gjort om statment...
Fast dom säljer ju inte enbart ett märke som finns med deras utmärkelser ser man..
pinsamt minst sagt tycker jag..Tror inte siten kan anses seriös direkt ens.. Inte i mina ögon i alla fall..Sedan tycker säkert en del annorlunda...
Du blandar ihop saker och ting Mayro, Det är nättidningen Positive-Feedback som har delat ut dessa utmärkelser och dom ska du inte blanda ihop med butiken Audio Federation som inte har något med denna tidning att göra. Audio Federation är en helseriös butik som tar mycket god tid på sig att välja ut det dom säljer. Dom skriver mycket gott om en hel del prylar också som dom inte säljer själva i sin butik.