Hej! Funderar på Cd Byte har idag en Sony ES20 Känns som det är dags för en uppgradering Har sneglat på Operas cd Consonance eller Droplet någon i Malmö som kanske har en sådan fika bjudes givetvis vem vet det blir kanske tom några bilder
Anläggningen ser ut som på länken men rummet är nytt
quote:UnBeliever trevligt jag har precis bestämt med en annan forumsmedlem som har en Droplet Skulle vara sanslöst kul att prova båda samtidigt
Det kan vi säkert ordna! Jag har ju redan träffat Unbeliever (Ola) och det är en trevlig prick (med mkt bra musiksmak..)! Vi får bestämma en dag tillsammans.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Japp! Det var snart en månad sedan den fick skiljas från Vienna så nu är den sugen på att få lite motion igen!
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Jag vill bara ge ett råd då ni bär ut dyr hifi i kylan. Se till att ni packar in ordentligt. Stäng av innan så sakerna kallnar ner ordentligt.värmekondens är inte bra att få inne i sakerna direkt.... och att INNAN man drar igång efter resan man låter sakerna rumstempereras igen.. En gamal cd för inga kr alls kan man ha och mista. Men dyr hifi bör man hantera varsamt i kyla.. Bara ett tips i all välmening... Jag skulle hellre flytta den ev utbytande grejen till den dyrare och testa... Den skall ju ändå utbytas snart...
quote:Jag vill bara ge ett råd då ni bär ut dyr hifi i kylan. Se till att ni packar in ordentligt. Stäng av innan så sakerna kallnar ner ordentligt.värmekondens är inte bra att få inne i sakerna direkt.... och att INNAN man drar igång efter resan man låter sakerna rumstempereras igen..