HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Tips på bra och billigt webbhotell?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Allison One
Member

153 Posts

Posted - 2006/02/09 :  12:32:45  Show Profile Send Allison One a Private Message
Har nu Box.se som webbhotell till min .se-domän sedan flera år och har hittills varit ganska nöjd.
Dock slarvades min .com domän bort som jag bad dem föra över när jag kom som ny kund.
Men efter ett ägarbyte så har jag varit nöjd med tillgänglighet och pris tills förra veckan då plötsligt allt låg nere ett par dagar.
Nya mailservras sa de.
Men de förvarnade inte och bytte samtidigt system till något fult snik.
Tidigare hade vi Mdaemon med Comagent*.
(* En liten javaklient som som loggar in och kollar nya mail m.m.)
Känns som det är dags att se sig om efter ett nytt webbhotell för mailen.
Tips på ett bra webbhotell som är någorlunda billigt men ändå ligger i framkant?

En lugn stund själv för att lyssna på prylarna är den bästa uppgraderingen!

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2006/02/09 :  12:40:37  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
b-one har jag, tycker det är rätt sweet

www.b-one.net

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/02/09 :  14:32:06  Show Profile Send Håkan64 a Private Message
Huga för Box.se - vilken story jag kan berätta om detta underbara företag. Men det var innan de blev uppköpta. Ärendet skulle t o m upp i rätten, men efter ett långt samtal med ägaren kom han äntligen på att felet var deras.

Jag har haft loopia en längre tid och kan inget annat än att rekommendera dem.

Mvh Håkan
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2006/02/12 :  11:38:11  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
http://www.clichehosting.com/se/ använder jag. riktigt billigt och funkar alltid. kolla priserna på hemsidan!

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000