HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Primare CD vs DVD
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2002/11/04 :  10:46:41  Show Profile Send divander a Private Message
Är det någon som har lyssnat och jämfört cd-ljudet på Primares cd- och dvd-spelare? Funderar på om man skall köpa en cd-spelare och en separat lite enklare dvd. Eller kanske bara en bättre dvd-spelare. Hur mycket dyrare blir det med en dvd-spelare om cd-ljudet skall låta lika bra som en cd-spelare?

Oops! I did it again

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2002/11/04 :  12:56:56  Show Profile Send whiskyman a Private Message
quote:
Originally posted by divander

Är det någon som har lyssnat och jämfört cd-ljudet på Primares cd- och dvd-spelare? Funderar på om man skall köpa en cd-spelare och en separat lite enklare dvd. Eller kanske bara en bättre dvd-spelare. Hur mycket dyrare blir det med en dvd-spelare om cd-ljudet skall låta lika bra som en cd-spelare?

Möjligtvis det dubbla kan jag gissa mig till.Har ganska nyligen bytt upp mig från en D20 mot en D30.2. Men tydligen, enligt High Fidelity, så låter just Primares dvdspelare mycket bra. MvhKristofer
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000