HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Monitor Audio RS8 vibrerar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

levande
200.000-klubben

2054 Posts

Posted - 2006/03/07 :  21:55:50  Show Profile  Visit levande's Homepage Send levande a Private Message
Monitor Audio RS8 vibrerar mycket utanpå lådan, är det fler som har tänkt på detta???
Lådan har ju ganska små ytor ändå så vibrerar den mycket, vilken tjocklek har lådmaterialet igenteligen och vilket material är det??
12500kr tycket jag är för mycket för en sådan vibrerende låda med element och filter.
Vad gäller utseende så har jag inte något negativt att säga de är jätte snygga
Om jag skall gnälla på något mer så kanske det skulle vara det portade mellanregisteret, men de kanske har tänkt att man får korka igen det om man vill
Det är ju snygga lådor, element och polskruvar i allefall
Hur är det med de andra modellerna då

Min anläggning
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41668

Edited by - levande on 2006/03/07 22:06:22

levande
200.000-klubben

2054 Posts

Posted - 2006/03/17 :  00:21:31  Show Profile  Visit levande's Homepage Send levande a Private Message
Det måste vara ett måndags ex då, är det verkligen ingen fler som upplevt samma vibrationer

Min anläggning
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41668
Go to Top of Page

nusse
Member

345 Posts

Posted - 2006/03/17 :  00:39:00  Show Profile Send nusse a Private Message
Har en kompis som kommer få sina RS8:or nästa vecka. Jag får väl åka dit och "kolla in" vibrationerna då.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000