Ber om ursäkt om detta redan tagits upp, men jag är så uppspelt att jag nästan kissar på mig! Maiden, det bästa metalbandet någonsin, spelar in ny skiva precis i detta nu! Det går att följa inspelningarna via Kevin Shirleys (producent) hemsida på www.cavemanproductions.com
Det blir visst tio låtar och fyra bonusspår till singlarna. Bonusgrejerna är covers och ännu vet ingen utom Maiden vilka låtar det är. Blir riktigt kul att höra detta! In och läs med er nu och bli uppselta!
Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
OcA: är det "döden bakom styret" då eller =) nja...öööö jag menar "deaht on the road" alltså?...
Edit: Nähä det var visst en DVD..
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Efter att ha läst Shirleys studiodagbok är man ju inte annat än lite granna spänd på hur detta alster ska låta! Verkar onekligen väldigt bra om man får tro på det som står på sidan... Han har aldrig varit såhär positiv tidigare!
Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!