Högtalare på långväggen, invinklade mot lyssningspositionen. Orientaliska bonader och annat vackert på väggarna för att ge ögonnjutning (att det sedan släcker en del reflektioner är ju bara en bonus). Ryamatta på golvet. En avdelare till höger, kanske en såndär i bambu som finns i kinesiska inredningsbutiker, alternativt en persienn a'la IKEA... Hm, inte var det lätt inte men inte omöjligt. Beror en del på högtalarna också... hur placeringskänsliga de är.
Hälsar Roland
Be the change you want to see in the world ~ Nelson Mandela (m fl)
rolandm: Rummet är ju bara 3 meter brett i delen närmast fönstret. Soffan blir bra nära högtalarna om man ska kunna passera bakom den på väg från sovrum till hall. Möjligen kan man ha en lyssningsfåtölj precis till vänster om sovrumsdörren.
Jag och min flickvän var och tittade på den idag. Nu löser det sig. Hon ratade den. Däremot gillade hon en annan skarpt. En med bara ojordade uttag och inget proppskåp .
Just det ja, meter... jag glömde tänka på måtten. Men det finns en bra lösning. Man slår ett hål i väggen och flyttar bakåt lyssningsfåtöljen in i sovrummet. Allt för konsten. :)
Öh, fast eftersom lägenheten vart ratad så spelar det ingen roll nu... Ojordat... ? Ja, så har jag hemma. Det är bara jordat i köket.
Hälsar R
Be the change you want to see in the world ~ Nelson Mandela (m fl)