HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Linn Basik, Axis
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2002/11/10 :  11:32:07  Show Profile Send divander a Private Message
Hur är spelarna Basik och Axis från Linn? Hur brukar dom ligga prismässigt på beg.marknaden? Hur är dom om man jämför med Rega Planarar 3?

Hur är deras billigare puppor jämfört med andra?

Oops! I did it again

Dan Brickman
Member

1179 Posts

Posted - 2002/11/10 :  11:51:29  Show Profile Send Dan Brickman a Private Message
Dom är riktigt riktigt bra för priset. Axis är något bättre rent ljudmässigt men Basiken är nog ett bättre köp då den har få delar vid ev reparation.

Regas svarvar är inte alls dumma och skall du ha nytt finns inget mer prisvärt dock håller jag ovan nämda Linnspelare som lite bättre.

"My mistress eyes is nothing like the sun
Go to Top of Page

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2002/11/10 :  21:24:01  Show Profile Send divander a Private Message
Hur mycket brukar man få betala för en Basik? Jag har letat en del men har ej hittat några priser. Jag har blivit erbjuden att köpa en Basik/akito/k9. Hur mycket kan den vara värd?

Oops! I did it again
Go to Top of Page

Andreas N
Member

139 Posts

Posted - 2002/11/11 :  00:14:53  Show Profile Send Andreas N a Private Message
Ett tips, funderar man på en Linn spelare så MÅSTE man kolla att armen är i bra skick. Ofta är lagren förstörda eftersom Linn armar är oerhört bräckliga. Jag har själv råkat ut för flera förstörda Akito armar. Basik,Akito med en k9 borde nog ligga runt 3000 om allt är i bra skick. Själv skulle jag nog välja en Rega.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000