HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 ATC SM75-150S - Erfaringer søges
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dkxdn
Starting Member

20 Posts

Posted - 2002/11/10 :  13:07:34  Show Profile  Visit dkxdn's Homepage Send dkxdn a Private Message
Hej Alle

Jeg er igang med et nyt højttaler projekt og har tænkt at bruge en ATC 3" dome og vil derfor gerne høre om andre som har gjort sig nogle erfaringer med denne enhed.

- Dion

- Dion

celef
sirap i datorn

2422 Posts

Posted - 2002/11/10 :  17:07:13  Show Profile Send celef a Private Message
Är inte detta världens bästa mellanregister? Det har sagts så iaf!

sound pollution
Go to Top of Page

jan
Hög Fidelitet

701 Posts

Posted - 2002/11/11 :  00:50:15  Show Profile  Visit jan's Homepage Send jan a Private Message
Jeg har haft et sæt ATC domer och dom er virkelig bra!

De kunne dog inte anvendes til mit formål, idet jeg skulle trække dom net til 300 Hz. Det kan de ikke!!!

Dom bør anvendes over 500 Hz og i den annen ende op til ca. 3000-4000 Hz.

Lyden er meget "engelsk" og "monitor". Det vil sige ultra neutral och meget snygg. Jeg savner doch noget liv och impulsivitet frå dom. I dag har jeg Focal 6W som er en meget mere musikalisk og dynamisk mellemtone. Om ATC'en er verdens bedste, ja så vet jeg inte hvad Focal'en er - men jeg tycker den er mere musik og mere lysningsglæde - och det vejer tungast i min bok!

Jan Nielsen
http://www.pladespilleren.dk
Go to Top of Page

dkxdn
Starting Member

20 Posts

Posted - 2002/11/11 :  11:08:11  Show Profile  Visit dkxdn's Homepage Send dkxdn a Private Message
Tanken var helt klart at Domen skulle bruges i området 800-3500 hz og da enheden er meget dyr kan erfaringer være for dyrkøbte !

- Dion

Edited by - dkxdn on 2002/11/11 12:16:27
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000