Alla ni forummedlemmar som har chansen att komma försök att göra det. Jag törs utlova att det kommer vara mycket givande och mycket trevligt. Så väl mött !
Mvh Thomas
quote:Originally posted by hsivp
Den 13-14 December (15:00 den 13 december startar det) Kommer Hms, halcro och Cairn demas hos Ljudmakarn. Detta kommer bland annat visas:
HALCRO™ dm68 Monoblock Amplifiers
Cairn 4808 integrated amplifier Fog 2 CD player
HMS Gran Finale högtalar och signal kablar. Energia strömkablar.
Damn... då missar jag ytterligare en demokväll... Typiskt att man aldrig slutar innan 19 på vardagarna... och på fre kväll åker jag hem till värmland så lördag är inte ett alternativ.
*suck*
quote:Originally posted by hsivp
ollilaboratories>11-18 fre 11-16 lördag är dom officiella tiderna som gäller. Hoppas att du kan komma. /Adam
Förra gången jag besökte en demo på Ljudmakarn var på kvällstid. Jag visst faktiskt inte ens om att de hade demo på schemat utan gick bara in av ren nyfikenhet när jag hade vägarna förbi. Aldrig tidigare eller senare har jag mött så fin respons. Jag vet inte om det var glöggen eller den vackra musiken som fick mig att må så bra...
Kom ihåg att det är du som avgör vad som är "bra".
Ja det är klart man ska komma dit om man kan. Det är ju alltid kul att träffa forumister och dricka lite glögg =) och inte för att glömma lyssna på härlig musik.
Jag har pratat med Ludwig på Ljudmakarn om Cairn Fog 2 CD player idag och blev efter hans väldigt positiva omdömme av denna CD spelare ännu mer sugen! Eftersom jag bor i Linköping så blir det lite omständigt att åka upp för demon men jag räknar med att ni övriga som ska dit lyssnar ordentligt och återkommer med lyssningsintryck. mvh // Peder B