Hej! Som gammal räv (mest passiv) på hifimagasinets DIY-forum så kunde det vara kul att förgylla ;) hififorum.nu med lite konstiga idéer. Jag är väl mest känd som DIY:aren som aldrig bygget en pryl- men jag har en massa sköna idéer som är mer eller mindre färdiga på schema eller kretskortsnivå. Projekt i femårsplanen (i kronologisk ordning): -Class-D förstärkare -Class-B slutsteg -Aktiva filter -Femkanalsslutsteg -Proac 2.5 (ingår i en tioårsplan) Hoppas på lite kul snack.. Ha det!
hej! var det inte du som också byggde (eller skulle?) en crescendo millenium? har för mig jag känner igen "namnet" men kan ha fel..(jag hette "steffo" på den tiden)
(nej, jag är inte klar med mina crescendo än... :-( )
Jag kommer ihåg, Norman/Steffo. Jodå, läs nummer två i listan ;). Fick aldrig tag på effekttrissorna i Sverige.. Vi kanske skulle köra ett vad om vem som blir klar först för att putta igång pojektet igen?
Jag kommer ihåg, Norman/Steffo. Jodå, läs nummer två i listan ;). Fick aldrig tag på effekttrissorna i Sverige.. Vi kanske skulle köra ett vad om vem som blir klar först för att putta igång pojektet igen?
jo, jag skulle nog behöva en knuff! jag har alla kort i stort sett klara så jag skall skruva fast dem och hålla på... och fixa nätdelar..