Fantastiskt att nåt företag vill etablera sig i Söderhamn annars är det ju tvärtom. Det känns lite som alla andra företag som etablerat sig här, när bidragen som erbjuds är slut så packar man ihop och drar till nästa kommun som erbjuder bidrag.
Nu damp Ny Teknik ner i min brevlåda med artikeln om Bo Bengtsson. Jag hoppas att dom får verksamheten att fungera. Högtalaren blir ju bra mycket mer prisvärd än via Red Rose. Då testades den ju av Kessler bl.a. och fick mycket bra kritik.
"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Det ser ut som trevliga högisar men för 20k och uppåt finns det mycket att välja på. Det är ju dessutom stativhögtalare! Själv har jag ju ett par gamla Infinitydipoler och det är fint med dipoler. Ska bli kul att höra transmission audio högtalarna någon gång. Se hur de står sig mot mina gamla burkar. Undra vad M3 kostar? Någon som vet var info finns? De ser trevliga ut.
Om allt faller på plats kommer jag att ha en lyssning (+ bilder/repotage)på M3 pro inom en ganska snart framtid. Det är lite som skall fixas innan det blir så men jag för en dialog med Bo kring detta. Mer info kommer.
Micke
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Hej alla! Var hemma hos Bo idag och vill bara meddela att transmissionaudio´s planer på att förverkliga Sveriges i särklass största högtalarefabrik i Söderhamn är i slutskedet och kommer att leverera de första högtalarna innan jul.