HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Var göra av reparabel cykel i Stockholm?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/09/24 :  14:15:56  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Jag har en 3-växlad Skeppshultscykel från 1991 som jag inte längre orkar hålla på att pyssla om. Den är i princip fullt fungerande men drabbas med ojämna mellanrum av småfel som jag tröttnat på att ständigt och jämt fixa med. Jag har heller ingen lust att själv renoverara upp den så att den blir mer driftsäker.

Men någon med intresse för det, kan få ordning på cykeln utan större insatser utöver tid och kanske några slantar för byte av däck och en och annan wire.

Huvudspåret är att jag skänker cykeln till någon verksamhet som har som idé att fixa till gamla cyklar och sedan säljer dem för något behjärtansvärt ändamål. Är det någon som känner till ett sådant ställe?

Om det är någon skribenterna som är intresserad av att ta över cykeln kan vederbörande skicka ett PM. Den finns på Kungsholmn.

mvh/ Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2006/09/24 16:51:55
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000