HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 xtz 70
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/10/05 :  19:24:29  Show Profile Send dwain a Private Message
Har nyligen fått hem ett par svarta sattar. naturligtvis var förväntningarna inte höga. men va fasen de duger som frontar i det mindre surroundsystemet å 595kr paret e ju billigt. Direkt blev det en snabböppning av sattarna när jag fick dom. Såg ju ganska okej där satt till och med något som kan kallas filter i dem. Kopplade in dem på min amplifix å startade lite musik. å va fasen det lät faktiskt bra riktigt okej med tanke på priset förvånande bra. Har nu kopplat dem te min aktiva subwoofer med 6 slutsteg i sig nån jbl simplycinema med 5x75w å 1x150w å det låter riktigt trevligt kör amplifixen som försteg. okej dom reder inte upp å spela så högt utan delning som plockar bort den djupaste basen men annars mkt bra. bra ljudbild rent ljud otroligt bra toppdiskant för priset. De kräver lite inspelning men annars kan jag rekomendera till priset kanon. Någon annan som har dessa som kan bekräfta att jag inte har fått en total kolapps i hjärnan?
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000