HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Skivor med/av St. Germain?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2006/10/23 :  01:31:08  Show Profile Send f95toli a Private Message
För ett par dagar sedan så plockade jag fram "Tourist" igen och har spelat den rätt mycket, hade glömt hur bra den är.
Det finns ju en del andra, nyare, skivor som han varit inblandad i; ex. "Destination: Paris" och "Lounge".

Är de något att ha? Hittar inga recensioner (vilket iofs kan bero på att man mest får upp resebyråer om man söker på "St. Germain" och "destination paris".


Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2006/10/23 :  14:08:59  Show Profile Send Skurt a Private Message
Jag har "From Detroit To St Germain" och den gillar jag, kanske mer än Tourist. De andra har jag inte hört. Sökte också efter lite info om dem du nämner men utan framgång. Någon av dem får väl åka med vid nästa inköp av CD Då kan jag återkomma...
Go to Top of Page

garmen
Member

757 Posts

Posted - 2006/10/23 :  20:43:49  Show Profile Send garmen a Private Message
kika på skivbolaget F-communications, där kan hitta liknande artister och resten av hans/hennes/deras skivor

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18


http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35882
skivsamlingen uppdateras fortlöpande -> http://www.discogs.com/collection?user=garmen
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2006/10/23 :  20:47:31  Show Profile Send f95toli a Private Message
Tack för tipsen.
Jag har faktiskt inte "From Detroit To St Germain", om jag inte minns fel så lyssnade på något spår men var inte så imponerad. Kanske jag bör ge den en chans till.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000