Zalve - Uppenbarligen tänkte jag inte tillräckligt innan jag formulerade mig senast. Jag trodde att temana skulle vara HiFi- eller musikrelaterade på något sätt, det kändes för mig naturligt här på HF. Därav min formulering.
Hur teman väljs och är självklart en fråga utifrån hur initiativtagarna och tävlingsledningen ser på tävlingen. Eventuellt tävlingsdeltagande är ju frivilligt. Att fototävlingen kommer att ligga i off-topicdelen trodde jag mer var en fråga om att det inte finns någon annan naturlig plats i HF.
Jag skriver en del i off-topicdelen på HF och finner den mycket värdefull. Det är en stor fördel att kunna få synpunkter och råd i alla möjliga - och omöjliga - sammanahnag av de 5000 medlemmerna på HiFi-Forum. Så nog vill jag ha kver den.
johan-björklund - Jag tycker att tävlingen ska vara öppen. Jag ser fram mot dead-line varje månad, när bidragen börjar publiceras och man får kolla in vad de olika medlemmarna åstadkommer. Och sprida lite glada tillrop när någon lyckats fixa till en extra bra eller kul bild.