Hejsan. Det var längesedan jag tittade in på forumet nu men nu har jag bröjat fundera på att bygga HFLS-1 och förstarkare igen. Det jag är ute efter är en enkel liten förstärkare som skall driva HFLS-1or som också skall byggas. Just rita kretsschema och etsa kort är jag inte så mycket för så ett kit för nybörjare skulle vara bra. Är det en gainclone som är enklast?
Tja jag har inte funderat så noga på bugdet än men då jag har för mig att HFLS-1 gick loss på 3-4000 så är det kanske vettigt att hålla sig i samma klass. Är det rimligt att sikta på 2-3000kr för komplett förstärkeri till HFLS-1?
Kort och komponenter köpte jag via ett gruppköp från USA, eller rättare sagt två gruppköp. Jag tror att den du länkar till är samma eller iallafall liknande det jag har liggande i dv lådor här.
Japp, men det blir dyrt att köpa dem. hade det inte vart för gruppköpen så hade jag aldrig ens tänkt på den konstruktionen. Att sedan den är känslig för komponentval gör inte det hela bättre. Jag rekommenderade aldrig dig att bygga en Krell, jag sa bara att det gick att ordna bra grejjer för den summan.