har som det är nu en audio pro B1.28 som jag är väldigt nöjd med förutom på en punkt det går bara å spela till en viss nivå sen tappar den dynamik. så jag funderar på å sälja den å köpa mig något nytt. men vad ska man ha nytt som beganat som spelar djupt å snabbt med okej tryck djupbasen är väldigt viktig ska helst kunna prestera under 30hz den jag har nu spelar ner till 27hz enligt spec men jag får ut nånstans runt 24hz i mitt rum med okej nivåer. några förslag?
funderar lite på xtz subwoofern XTZ 99 W12 Matt Svart eller en beggad ace bass 2 kan det vara något å ha? xtzan verkar vara omtyckt av många om man läser runt om på nätet. men det är ju ace bass 2an också
Jag tycker "ace bass 2an" är ganska överskattad, bytte ut den mot en REL sub. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=124586 Hoppsan den var dyrare än jag trodde, men den är nog riktigt bra.
Jag funderade på Level 110 innan jag köpte sub men det slutade med en xtz 99 w12 eller vad den nu heter. Fick förmånen att lyssna på xtz innan jag köpte (säljs ju på postorder) så när jag jämförde med level 110 så tyckte jag att det var ganska stor fördel till xtz.
Jag tror du skulle vinna på att satsa på två XTZ 8or i stället för en annan subb ensammen för det priset nästan 3000kr med frakten om du tar avbetalning för dessa två XTZ mattsvarta 8tummare. Av egen och andras erfarenheter så skall man ha sterio subbor (2st). God jul och gott nytt år på er får jag vell passa på att säga också
ja du levande funderar faktiskt på å behålla audiopro subban spara pengar som fasen å köpa en till så har man två. God jul å gott nytt år tebax föresten å te alla andra också
En beg. Quake från Rel. Quaken är grymt snabb och kontrollerad men en kanske inte kan ge det ljudtryck som du vill ha om du har ett stort lyssningsrum. Så mitt råd är att köpa en beg. nu och vänta tills du har råd/vill köpa en till.
Mvh.
Marten svansen....mina åsikter är mina egna Det är resan som är målet....... Mina Spotify favoriter..pettersson Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare