Det är som så att jag har en skiva av Mike Batt & Friends - Tarot suite (som jag hittade på ett loppis). Jag tycker den är ruggigt bra och på den är bla. Roger Chapman och Rory Gallagher med. Mike Batt har också släppt en skiva som heter Scizophonia nånting. Jag får inte tag på den Har beställt genom skivaffärer som inte heller får tag på den, har letat på nätet utan framgång. Någon som har nån ide (eller kanske har den ).
Cairn Fog 2, Cairn 4808A, Edison 60, DIY Aleph 3, Audio Innovations 300, Ariel loudspeakers, Stax Lambda och en SAAB 9-5 Aero 315 Hk Etanol (Maptuned)
Finns du i skåne kan du kontakta serie/vinyl butiken på lilla torg de har mycket vinyl både i affären och på lager 040/974667 annars har du repeat records i lund 046/121646 någon av dem borde ha den och borde även kunna skicka. Annars hade jag ropat in den på tradera den borde gå att få för 40:- samt 44:- i frakt
Aah, Schizophonia! En av de där udda skivorna i samlingen som verkligen sticker ut. En minst sagt märklig blandning av Orientaliskt/Klassiskt/Rock. Måste genast sätta på den och höra den där inledningen av "Insh' Allah" som är som en fet smäll på käften. Hoppas du hittar den!